11 marraskuuta 2015

Joskus onnistuu



Olen melkoisen intuitiivinen puutarhuri. Kovin syvällisesti en jaksa miettiä kasviyhdistelmiä tai värisointuja. Jonkunlainen ajatus värien ja muotojen vaihteluista kuitenkin on... Vuoroin vihreää, kirjavaa, purppuraa, hopeista...

Aikaisemmin olen kertonutkin, että lehtimuodot ja lehtien sävyt ovat minulle tärkeämpiä kuin värikkäinä loistavat kukat. Tässä muutama osin sattumalta syntynyt silmääni miellyttävä kasviyhdistelmä.



Acer shirasawanum 'Aureum' ilahdutti minua pari kesää, sitten yhtenä pakkastalvena surukseni paleltui. Heuchera 'Green spice' sen sijaan on voimissaan kuten myös lukuisat hostat.


Jättiverbenan ja syysvuokon yhdistelmän olen esittänyt jo aiemmin. Mutta kerran vielä, kun se on minusta niin kaunis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment ♥ All comments containing an advertising link shall be removed.

Kommentoimalla HYVÄKSYT, että Google kerää sinusta määrättyjä tietoja. Mitä ne ovat, löytyy sivulta Yksityisyydensuoja sekä Googlen sivulta.